Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2007 13:30 - Когато хванат един пропаднал човек в мошеничество, той се смее. За разлика от честните хора, които се засрамват.
Автор: nzz Категория: Политика   
Прочетен: 1105 Коментари: 0 Гласове:
0



 Уважаеми господа Върбанов, Личев,
Бареков,
       На 9.09.1944 г., тогава бях почти 17
годишен / роден съм на 27.10.
1927 г. в с. Ракита /, аз, брат ми и още
неколцина наши съученици и приятели, все от
земеделски семейства, основахме ЗМС в
нашето село. Когато, в началото на 1946
година минахме в опозиция т.е. към ЗМС със
секретар П. Сърбински, организацията
ни наброяваше почти 240 души, а аз бях неин
секретар. За сравнение РМС в нашето
село броеше около 70 члена.
       По-нататък, след унищожаване на
опозицията, всеки тръгна по свой път. Но
това е друг сюжет.
       Тази сутрин, 28.03.2007 г. слушах
разговора в студиото на бтв. За това, че Стефан
Личев почти не даваше думата, вината е
преди всичко на водещия Бареков, онзи,
който също като Слави Трифонов, знае
всичко по-добре от когото и да е, дори от
специалистите. Но вина има и В. Върбанов,
който не беше настойчив, дори беше
малко поуплашен. Думата ми е за Личев.
Той говори повече отколкото трябва,
повече дори от колкото му позволява
интелекта. Това даде възможност на хора с
по-голям опит да прозрат, че в действията
на Личев и обкръжението му в последните
няколко месеца / а
навярно и по-рано/ е имало доста голяма
доза пиратски прийоми. Така ли се слага
ръка на офис, вестник и цяла
организация, към която до сега принадлежах.
      И друг път не се смейте на тези неща.
Те са съвсем сериозни. Юго пише за
Тенардиер, че когато хванат един пропаднал
човек в мошеничество, той се смее. За
разлика от честните хора, които се
засрамват.
      За сега толкова.
      Желая ви здраве: Иван Кочев,
Асеновград.


Тагове:   човек,   мошеничество,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nzz
Категория: Политика
Прочетен: 1683601
Постинги: 242
Коментари: 624
Гласове: 418
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031